Assembly Services Delivery Manager

Opublikowane oferty pracy 10.09.2025
Sii Poland Sp. z o.o.
al. Niepodległości 69
Warszawa, mazowieckie 02-626
Polska
Opis stanowiska

Jako Delivery Manager będziesz odpowiedzialny za efektywne zarządzanie projektami, współpracę z międzynarodowymi Klientami oraz świadczenie usług zgodnie z najwyższymi standardami. Twoim celem będzie realizacja projektów zgodnie z budżetem i umowami, przy jednoczesnym zapewnieniu satysfakcji klienta i optymalizacji procesów.


Ta rola oferuje: wysoką sprawczość w działaniach w procesie przygotowania oferty i realizacji projektu; elastyczny, hybrydowy system pracy z uwzględnieniem pracy zdalnej i pracy w najwyższej klasy biurach; elastyczny system wynagrodzeń oparty na rentowności realizowanych projektów oraz system bonusowy; współpracę z biurem PMO w ramach realizacji projektu w oparciu o najwyższe standardy pracy.

Zapewniamy możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w zarządzaniu dużymi projektami, a także pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych oraz pracę w dynamicznym środowisku z ambitnymi projektami i w zgranym, zmotywowanym, wspierającym zespole. Oferujemy liczne benefity pozapłacowe: samochód służbowy, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, elastyczne godziny pracy.

Brzmi interesująco? Aplikuj!

 

Twoje zadania

  • Realizacja projektów zgodnie z budżetem, harmonogramem i umową, zapewnienie jakości zgodnie z kontraktem
  • Zwiększanie rentowności poprzez optymalizację kosztów i poszerzanie zakresu działań
  • Efektywne zarządzanie projektami i zespołem według standardów Sii, zapewnienie komunikacji wewnętrznej i eskalacji
  • Skuteczna komunikacja z klientem, monitorowanie jego zaangażowania i zarządzanie satysfakcją oraz zmianami w projekcie
  • Utrzymanie wysokiej jakości dokumentacji potwierdzającej realizację umowy

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 w mowie i piśmie
  • Min. 6-letnie doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów instalacji montażowych w dowolnej branży (mile widziane doświadczenie w środowiskach produkcyjnych lub przemysłowych)
  • Znajomość procesów nadzoru nad wykonawstwem, kontrolą jakości oraz bezpieczeństwa pracy
  • Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia trudnych rozmów z Klientem
  • Kluczowe kompetencje miękkie: komunikatywność, asertywność, odporność na stres, proaktywność, umiejętności mediacji
  • Stosowanie wybranej metodologii prowadzenia projektów poparte przykładami z doświadczenia, np. Agile, PMI, Prince2
  • Biegłość w korzystaniu z narzędzi do zarządzania projektami i planowania
  • Doświadczenie w obszarze instalacji przemysłowych – mechanicznych i elektrycznych
  • Biegłość w MS Project i pakiecie Microsoft
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Wykształcenie kierunkowe: Elektrotechnika, Automatyka, Inżynieria Produkcji lub pochodne

Mile widzane

  • Doświadczenie w pracy z narzędziami raportowymi (np. Power BI)
  • Znajomość języka niemieckiego
  • Zrozumienie wymagań związanych z bezpieczeństwem pracy w obszarze elektrycznym